بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


سپاهان ؟ استقلال ؟ تراکتور ؟

هر چند شانس سپاهان براي کسب عنوان نخست و ايستادن بر سکوي قهرماني براي سومين سال متوالي بيش از دو تيم ديگر است اما فوتبال همواره پر از اتفاقات عجيب و بازي حادثه‌هاست و سه تيم سپاهان، تراکتورسازي و استقلال با درصد شانس‌هاي متفاوت مي‌توانند قهرمان ليگ يازدهم شوند.

سپاهان در آخرين بازي از اين رقابت‌ها در اصفهان ميزبان تيم سقوط‌کرده مس سرچشمه است و حتي با کسب تساوي در اين بازي، قهرمان اين دوره از رقابت‌ها مي‌شود. اما در صورتي که مقابل اين تيم نتيجه را واگذار کند آن وقت شانس تيم‌هاي تراکتورسازي و استقلال براي قهرماني بيشتر مي‌شود.
تراکتورسازي تبريز در اين هفته و بدون توجه به نتايج ساير ديدارها بايد براي برد و کسب سه امتياز بازي به مصاف ملوان برود تا جايگاه دومي خود را در جدول رده‌بندي حفظ کند و براي دوم شدن نيز بايد گل‌هاي بيشتري به ثمر برساند تا در صورت برتري پرگل استقلال مقابل نفت تهران اين رده را از دست ندهد.
از سوي ديگر اگر سپاهان در بازي با مس سرچشمه بازنده از زمين خارج شود فرصت مناسبي در اختيار تراکتورسازي قرار مي‌گيرد تا با به ثمر رساندن تعداد گل‌هاي بيشتر و از بين بردن تفاضل گل موجود بين اين تيم و سپاهان (27 در مقابل 23) بر سکوي قهرماني تکيه بزند.


استقلال نيز شرايطي شبيه تراکتورسازي دارد و براي اينکه قهرماني در ليگ را از آن خود کند بايد منتظر اتفاقات عجيب در فوتبال باشد و با تعداد گل‌هاي بيشتر بر نفت تهران غلبه کند.
تمامي اين احتمالات در صورتي که سپاهان تنها يک امتياز از بازي با مس سرچشمه بگيرد به هم خواهد خورد و دو تيم تراکتورسازي و استقلال براي کسب عنوان نايب‌قهرماني شانس خود را امتحان خواهند کرد.


اما تراکتورسازي و ملوان تاکنون هفت بار در رقابت‌هاي ليگ برتر به مصاف هم رفته‌اند که نتيجه آن دو برد براي تراکتورسازي، دو برد براي ملوان و سه تساوي براي دو تيم بوده است.
ديدار اين دو تيم همزمان با ديدار تيم‌هاي سپاهان با مس سرچشمه، استقلال با نفت تهران و فجرسپاسي با صباي قم راس ساعت 19:20 روز جمعه در ورزشگاه يادگار امام(ره) تبريز انجام مي‌شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 21 / 2 / 1391برچسب:سپاهان, استقلال,تراکتور, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com